Tårtkalas

image53

Hur goda ser inte dessa skapelser ut då? Och jag har gjort dem helt själv! Än så länge vet jag ju inte hur det smakar. Men vi hoppas på det bästa. =) Snart blir det tårtkalas med alla mina vänner här i Hultsfred. Skall bli jätte roligt. 

Igår var det btw fest hos Matilda. Sjukt roligt. Lite gräddkrig, lite schlager, mycket vänner och paket! Mina goa kompisar hade bakat tre kladdkakor som de kom med när klockan var tolv. Haha. Det var grädda på och 21 fina ljus som brann. Så söta!  Sjukt rolig fest. Vi var hemma vid fyra tror jag och passade då på att koka oss lite makaroner. Ja, vi var lite hungriga. Och gott var det. Innan hemgången sjöng jag, Anna, Malin och Sandra oss hesa på alla schlagerhits. Jag hade nämligen fått en cd-skiva med schlager på i present (något de för övrigt ångrade ganska snart!). Vi använde hantlar, deo och ölburk som mikrofoner..=) Det var som på den gamla goda tiden.

Nu kommer snart mina vänner. (hoppas jag i alla fall) Jag vet inte riktigt hur många vi blir, men det märker vi väl..
Nu är jag 21 år och jag känner mig inte ett dugg klokare. Kanske kommer i morgon.. Vi får hoppas på det för allas vår skull..

Ciao!

Kommentarer
Postat av: emma

hej :)

hoppas du får en bra söndagfår en bra söndag

2008-03-09 @ 17:49:10
URL: http://enlitentax.blogg.se
Postat av: Kia

mumms ;) Hoppas du får en jätte fin vecka och söndagskväll :) Hälsningar Kia!

2008-03-09 @ 17:49:13
URL: http://ChocolateTherapy.blogg.se
Postat av: Andrea

Smaskiga ;)

2008-03-09 @ 17:54:06
URL: http://leapea.blogg.se
Postat av: mormor

Det såg kul ut på festen! vi ses snar det ska bli roigt att träffas
Mormor

2008-03-10 @ 12:52:35
Postat av: ida

fan.. e änna impad... vilka skapelser!!!!;) pusspuss

2008-03-10 @ 19:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0